#the wedding notebook

În această postare am ales să vă prezint agenda folosită de mine pentru organizarea nunții.

Pe perioada organizării nunții se vor aduna multe contracte/schițe/note, care ar fi bine să fie adunate într-un singur loc. După cum se vede, agenda mea este destul de încărcată.

55645856-0300-4a38-9431-60e313f53b85

Ce se găsește în agenda mea:

  • contract de vânzare – cumpărare invitații de nuntă;
  • contract de prestări servicii (sonorizare, lumini, staroste);
  • contract de vânzare – cumpărare rochie de mireasă;
  • contract + comandă flori (buchet mireasă, cocarde, lumânări);
  • contract de prestări servicii foto – video;
  • contract de prestări servicii încheiat cu sala de nuntă;
  • lista persoanelor pentru care a fost necesară cazare;
  • numărul total de persoane care au confirmat prezența;
  • programul pentru întreaga zi;

Desigur că am uitat agenda la Cluj (dăăă!!!) în momentul în care am plecat la Bistrița……. (nunta a avut loc la Bistrița, noi locuim în Cluj 🙂 )

Sfat: primul pas din organizarea unei nunți (părerea mea) este să pregatiți o agendă, pe care desigur să nu o uitați pe undeva cu 2 zile înainte de marele eveniment.

♥XOXO♥ Andra

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started